Min mobiltelefon er blevet stjålet?

Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, kan du spærre dit simkort ved at ringe til HomeMobil's kundeservice på telefonnummer: 71777777 alle hverdage fra 8.00 - 18.00. Har du brug for at spærre dit simkort uden for kundeservices åbningstid, kan du gøre det via dit kundelogin på www.homemobil.dk under Abonnement > Online tyverispærring.

Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du kan finde spærringskoden i dit velkomstbrev og via dit kundelogin på www.homemobil.dk.

Vi spærrer omgående din telefon for udgående opkald.

Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon, da din konto ellers kan nå 200 kr. i minus, før vi lukker den. Hvis du er tilmeldt udlandstelefoni, er der mulighed for, at kontoen kan nå et endnu højere minus, da der kan gå lang tid, før udlandsopkald bliver registreret.

Tilbage
 

Kundelogin

Information
Login
Vis
 
Glemt log ind
 
 
 
 
 
TDC Erhverv