Hvad er Saldokontrol?

Saldokontrol er en service der bevirker, at din telefon bliver spærret for udgående opkald, når saldoen passerer 0 kr. Der vil ikke blive spærret for opkald til alarmtjenesten 112. Saldooplysninger opdateres løbende, som minimum med et interval på 24 timer. Der kan forekomme forsinkelser i opdateringen på nogle døgn efter seneste opkald foretaget i Danmark og længere tid for opkald foretaget i udlandet. Dette betyder, at vi ikke kan lukke kontoen præcis, når saldoen rammer 0 kr. Der vil forekomme et lille udsving, dog bestræber HomeMobil sig på at lukke den så tæt på 0 kr. som muligt.

Når der igen er positiv saldo på kontoen, bliver telefonen automatisk åbnet inden for kort tid.

Du har mulighed for at tilmelde/afmelde dig servicen Saldokontrol på dit kundelogin, eller ved at henvende dig til kundeservice på info@homemobil.dk

Tilbage
 

Kundelogin

Information
Login
Vis
 
Glemt log ind
 
 
 
 
 
TDC Erhverv